Tabung Pendidikan

Wednesday, March 10, 2010

Malu Yang Amat

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu
macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan
pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar.
Psychologist tu pun cakap ler, "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan...
perkara biase jer nih." Wanita muda yang terbersalin itu pun menjawab,
"Tak mau, tak mau, saya malu." Psychologist itu menambah, "Alah cik...
tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam
longkang!!" Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu
terus meraung bagai nak giler lalu berkata, "Yang tu pun saya gak,
uhwaaa..!!!"

9 comments:

  1. emm..kalau leh tahan takpe la kan..bukan salah ibu mengandung..!!:)

    ReplyDelete
  2. mcm mne la nk tulis dlm surat beranak ank dye tu en? :D

    ReplyDelete
  3. hahahaha.
    ngeng gilep pompuan tu kan. heh

    ReplyDelete
  4. hehehe..tempat lahir..
    tepi longkang dan dalam lif..:)

    ReplyDelete