Tabung Pendidikan

Sunday, June 13, 2010

Perkuburan Campuran..apa pendapat anda??












Dunia nak kiamat..bersediakah anda??

35 comments:

  1. pergh!
    kat mane neh?
    dunia nak kiamat!

    ReplyDelete
  2. ish. . macam-macam la sekarang ni . .
    ni mesti kat indon kan ?

    ReplyDelete
  3. kalo kat malaysia ....mmg kubur 1 malaysia...kalo kat indo...xtahu dah nk kata dah...Tapi di malaysia kubur 1 bukit adalah...Melayu.India.Cina

    ReplyDelete
  4. ish2..dah tak cukup tanah lagi ke?? huhu

    ReplyDelete
  5. hurghh...sy x setuju...adeila...ni kt mane ni?

    ReplyDelete
  6. isk,nie kubur kt mana nie..carca marba sungguh le..bukan kt malaysia kan

    ReplyDelete
  7. ade jgk cm ni??..ishk3..ap nk jdik zaman skrg kn, dh bnyk perkara yg jarang berlaku telah pun berlaku.

    ReplyDelete
  8. Ni mesti kat Indon....
    Sebab Islam dan Kristian boleh kawin dan amalkan agama masing2......
    Nauzubillah....

    ReplyDelete
  9. hurmm kalo kat indon x bole nak kata apa la.. diorg kawen pon bebas x kira agama..


    nauzubillahi min zalik..

    ReplyDelete
  10. adoiii.... ade jugak ke.... tak sanggup kalau malaysia jadi gini..

    ReplyDelete
  11. mane leh wei...x sutuju...ni kat indon ye?

    ReplyDelete
  12. erk..boleh ke gini?ishh bercakaran lah umat kt dlamnya tu

    ReplyDelete
  13. memang pelik2 lah adat manusia skrg

    ReplyDelete
  14. salam ukhwah..

    dh nk qiamat..
    mcm2 yang dapat digambarkan smakin dekat ngan qiamat..
    Ya Allah swt..takutnya..

    ReplyDelete
  15. okaay ni bukan kat malaysia kankankan??
    please say yes! :d

    teruk betul ohh =__=

    ReplyDelete
  16. walaupun dimana sahaja.. kita hidup dimuka bumi Allah yang sama.. arghh!! menakutkan...

    ReplyDelete
  17. ish2... elle harap benda nie bukan kat malaysia!!! lg pown setahu elle bukan islam haram dikuburkan diperkuburan islam... ini kan berkongsi!!! moga2 dijauhkan dari malaysia...

    ReplyDelete
  18. kat mana ni... ade ke macam ni.. tak pernah tgk lagi

    ReplyDelete
  19. masya-Allah..ade plak cmnie..adess......kat indon eh....ade kubor kristian n hindu lak...

    ReplyDelete
  20. setahu saya, ni kat indonesia.
    bila ditanya kpd salah seorang penduduk..
    jawapannya:
    "x kan malaikat x dapt bezakan yang mana islam dan yang mana kafir"...
    kalau saya salah sila betulkan ye.. wallahualam.

    ReplyDelete
  21. uihh...ade jgk ek..xpenah taw pon..dasat tol...mengucap pnjg jer tgk...heh..

    ReplyDelete
  22. hiks..kat mane ye lokasi nie??

    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete